Bad Mood .
Wednesday, November 7, 2012 • 3:12:00 PM • 0 comments


Assalammualaikum Hai Buddyz :) 
Mood hari nie macam gampang sikit .
Memang dah lame aku tak update blog nie ,dah bersawang aku tengok .
Maaf lha kalau ayat aku macam terabur sikit ,malas nak susun betol-2 .heee peace .
Rasenye dah dekat due bulan tak update ,rase kekok pulak dengan blog sendiri .
Hari nie baru teringat kat blog ,sebab tuh aku update .Kalau tak ingat takde maknenye semue nie .
Mesti korang bengang kan bile lha aku nak cerite yg berkaitan dengan tajuk kat atas tuh .
Sabar-2 aku nak cerite lha nie .
Semalam berape hari bulan ? 06/11/2012 kan kan ? Hari yg aku tunggu-2 .
Last-2 hari yg aku tunggu-2 semalam berlalu macam tuh je .Tak ade ape-2 yg terjadik.
Aku kecewe ,sedih ,bengang ,takde mood dan bla bla bla .
Sebenarnye semalam aku genap 3bulan couple dengan budak yg pakai baju coklat kat sebelah nie .
Aku punye lha tunggu text die ,satu pun takde kaitan dengan hari semalam .
Dah lha dengan line celcom macam gampang .Buat aku sakit hati jee nak taxt .Takde feeling langsung .
Bile line dah agak oke ,aku text die ,aku tanye semalam hari ape ? die jawab hari selase .
Yes memang tuh pun jawapan yg aku nak .
Macam lha aku taktau yg semalam hari selasa kan .
Kalau aku tau buat ape aku tanye lagi !
aaaaaarrrrrrrggggggghhhhhhhhhh steres aku macam nie .
Memang sah die lupe tarikh semalam .
Takkan lha die tak pelik tibe-2 je aku tenye pasal hari ? hmmm :(
Memang sebelum nie aku tak penah tanye but nie dah 3bulan .Sekali pun die tak penah ingat ke ?
Selame nie aku tunggu je tarikh nie ,aku ingatkan die ingat ,rupe-2nye same je macam bulan-2 yg lepas .
Nak buat macam mane ? Dah nasib aku kot kan .Aku terime dengan ikhlas :')
Mungkin lepas nie die ingat kan ? oke aku tunggu untuk bulan depan pulak .
Aku nak die tau aku tak pernah marah kat die pun ,biase lha perempuan mesti nak kan perhatian kan time couple macam nie ?
Kalau aku marah pun ,aku takkan tunjuk yg aku marah kat die .Dan aku akan tunjukkan yg aku happy bile dengan die :)

-SAYANG KAU PAKCIK :)
LEPAS NIE JANGAN LUPE LAGI TAU PAKCIK :)

thanks for visiting // Happiness



Disclaimer



Assalammualaikum ! Hey peeps .Oke aku Fanna .Name penuh aku Farhana Binti Rahman .Tuan punye blog nie .Umur aku baru 16 tahun .Hehe xder lha tue sangat ken .Aku stay kat Jempol ,Negeri Sembilan .I'M AWESOME .Aku SAYANG THE SHOOTERS CLAN SANGAT-SANGAT .So rajin-2 lha jalan-2 kat blog aku nie ye .Kbai TQ
bold italic underline strike



« entries
« profile
« Link


Stalker

hit counter
hit counter



Kekasih Hati Jantung Tak Lari



Daisypath Anniversary tickers


BFF



Happy Birthday To Me

Daisypath Happy Birthday tickers



1 Mesej Untuk Korang !





ShoutBox !

Love Story



Masterminds

template/header : Beautiful Monster
basecodes : Aulia Septiya