Capital K
Friday, September 14, 2012 • 5:26:00 PM • 0 comments


Assalammualaikum .hai kawan-2 saye yg awesome .mulekan hari korang dengan hati yg tenang :)
sekarang nie aku nak sharing korang satu cerite yg agak menyentuh perasaan .
kalau sudi bace lha k kalau tak sudi takpe :/
hmm korang ,sebenarnye aku merase kehilangan .
aku kehilangan kawan lelaki yg paling baik dengan aku yg pernah aku kenal seumur hidup aku *khai
maksud aku die bukan meninggal dunie tapi die dah berubah dari segi fizikal ,berubah sangat .
sejak kau balik dari khusus kepimpinan islam hari tuh ,kau terus berubah .
nak tau tak kau berubah macam mane ?
sini bace kat bawah :
-kau dah tak macam dulu lagi ,kau dah tak lepak ngan kitorang .
-kau jadi seorang yg sangat pendiam .
-kau macam cube nak elakkan diri kau daripade kitorang ,bile kitorang pegi kat kau ,kau bla macam tuh je .
-bile kitorang tanye kenape ? kau jawab takde pape .

hmm aku sedih wei .kenape kau berubah macam tuh sekali ?
kau tau tak kitorang rindukan kau yg dulu .
hari-2 aku nangis sebab kau .aku tau kite cume kawan biase tapi perasaan sayang tuh same macam aku sayang adik beradik aku .
aku tau kau berubah kerane allah .dalam kelaz aku cube taknak cakap pasal kau tapi aku tak boleh .
kat rumah pulak aku takde teman nak luahkan perasaan aku nie .
so kat sini jelha aku boleh luahkan semue perasaan aku .
hmm lepas nie kite dah tak boleh borak same-2 kan ?
kite tak boleh nak gelak same-2 macam dulu ,
kite dah tak boleh nak lepak same-2 ,sharing cerite masing-2 ,
tak boleh nak ride same-2 ,pegi hang out same-2 ,
pegi study same-2 ,banyak lagi wei yg tak boleh .

:'( kalau kitorang ajak kau buat ape-2 mesti kau dah taknak ,
tak macam dulu dah .khai ,aku rindu nak dengar kau gelak ,
aku rindu dengan perangai kau yg gile-2 .
kalau lha satu hari nanti aku dapat kawan baru ,aku taknak die same macam kau sebab orang macam kau aku nak kau sorang je :')



















hmm aku dah malas nak cerite pasal nie ,assalammualaikum :')

thanks for visiting // Happiness



Disclaimer



Assalammualaikum ! Hey peeps .Oke aku Fanna .Name penuh aku Farhana Binti Rahman .Tuan punye blog nie .Umur aku baru 16 tahun .Hehe xder lha tue sangat ken .Aku stay kat Jempol ,Negeri Sembilan .I'M AWESOME .Aku SAYANG THE SHOOTERS CLAN SANGAT-SANGAT .So rajin-2 lha jalan-2 kat blog aku nie ye .Kbai TQ
bold italic underline strike



« entries
« profile
« Link


Stalker

hit counter
hit counter



Kekasih Hati Jantung Tak Lari



Daisypath Anniversary tickers


BFF



Happy Birthday To Me

Daisypath Happy Birthday tickers



1 Mesej Untuk Korang !





ShoutBox !

Love Story



Masterminds

template/header : Beautiful Monster
basecodes : Aulia Septiya